Lista de incadrari

Strategia portofoliului de brand

Autor: David Aaker

Editura: BRANDBUILDERS (2006)

ISBN: 973-87488-8-7

Oras: Bucuresti

Limba: Romana

Incadrare: Economie, marketing si management

Numar de pagini: 430

Traducator: Raluca Andrei, Renata Nicolescu

52.98 Lei
11.68 EUR, 12.93 $
In stoc
Carduri acceptate

Descriere

Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care:



• Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica;



• Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand;



• Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului;



• Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze.



Din aceeasi categorie

Recenzii pentru Strategia portofoliului de brand

Momentan, nu exista recenzii.

Trebuie sa fii logat pentru a scrie un review acestui produs

Trebuie sa fii logat pentru a vota acest produs

Autentificare

Creare cont nou

Newsletter