Lista de incadrari

Globalizare etica. Responsabilitate sociala corporativa

Autor: Aurica Briscaru

Editura: INSTITUTUL EUROPEAN (2012)

ISBN: 973-611-853-1

Oras: Iasi

Limba: Romana

Incadrare: Economie, marketing si management

Numar de pagini: 233

Colectie: Dezbateri contemporane

38.54 Lei
8.58 EUR, 9.51 $
Stoc limitat

Stocul acestui produs este limitat. Este posibil sa se vanda in librarie.

Carduri acceptate

Descriere

Lucrarea de fata pune in discutie conotatiile majore ale termenului de responsabilitate sociala corporativa, detasand cateva din semnificatiile de fond ale tendintei curente de socializare a afacerilor. Conceptul de responsabilitate sociala corporativa, in acceptiunea curenta, este un termen nou, generat de evolutia - intr-o maniera inedita istoric - a relatiei intre guverne, mediul de afaceri si societate. Consistenta actuala a responsabilitatii sociale corporative este data de necesitatea implicarii mediului de afaceri in dezvoltarea durabila a societatii, in general. La forma conventionala in care circula in prezent notiunea, au contribuit majoritatea disciplinelor teoretice, precum si lectiile invatate din erorile aplicatiilor practice. Trecerea in revista a tuturor izvoarelor legate de evolutia termenului ar fi insa nu numai anevoioasa, dar si neproductiva pentru clarificarea subiectului. Din multitudinea surselor, am ales ganditori, idei si institutii care ilustreaza si converg cu subiectul nostru si pe care se grefeaza puncte de vedere originale referitoare la cresterea economica sustenabila si etica procesului organizat de munca.



Din aceeasi categorie

Recenzii pentru Globalizare etica. Responsabilitate sociala corporativa

Momentan, nu exista recenzii.

Trebuie sa fii logat pentru a scrie un review acestui produs

Trebuie sa fii logat pentru a vota acest produs

Autentificare

Creare cont nou

Newsletter