Lista de incadrari

PR politic

Autor: Flaviu Calin Rus

Editura: INSTITUTUL EUROPEAN (2006)

ISBN: 973-611-409-0

Oras: Iasi

Limba: Romana

Incadrare: Media si comunicare

Numar de pagini: 222

Colectie: Universitaria

26.02 Lei
5.73 EUR, 6.35 $
Stoc limitat

Stocul acestui produs este limitat. Este posibil sa se vanda in librarie.

Carduri acceptate

Descriere

Volumul este rezultatul mai multor cercetări empirice şi al observaţiilor asupra fenomenului politic românesc de după 1989. Lucrarea se axează în special pe managementul şi marketingul campaniilor electorale, precum şi pe tehnicile de PR necesare realizării imaginii actorilor politici. De asemenea, se propune un nou model de PR politic - modelul tristadial - care a fost validat empiric în campania electorală din anul 2004. Lucrarea este structurată în două părţi, una teoretică şi una practică. Partea teoretică descrie toate tehnicile de PR politic, prin care se realizează imagini, se formează, se menţin şi se amplifică anumite trend-uri, precum şi elemente necesare organizării în condiţii standard a departamentelor de imagine în campaniile electorale. Partea practică conţine un studiu de caz prin care se descrie o strategie de campanie electorală, realizată în baza mai sus amintitului model tristadial, care a adus actorilor politici succesul în alegeri.

Din cuprins: Conceptul de bază al strategiei de imagine • Etapizarea strategie - modelul tristadial de PR politic • Imaginea creată prin mass-media • Agenda candidatului • Evenimente importante din campania electorală • Tehnica afişajului

Din aceeasi categorie

Recenzii pentru PR politic

Momentan, nu exista recenzii.

Trebuie sa fii logat pentru a scrie un review acestui produs

Trebuie sa fii logat pentru a vota acest produs

Autentificare

Creare cont nou

Newsletter