Lista de incadrari

Buyology

Autor: Martin Lindstrom

Editura: PUBLICA (2010)

ISBN: 973-1931-59-3

Oras: Bucuresti

Limba: Romana

Incadrare: Economie, marketing si management

Numar de pagini: 276

Traducator: Mihaela Sofonea

47.20 Lei
10.2 EUR, 11.94 $
Stoc limitat

Stocul acestui produs este limitat. Este posibil sa se vanda in librarie.

Carduri acceptate

Descriere

Cât de multe ştim despre motivele pentru care cumpărăm? Ce ne influenţează cu adevărat în talmeş-balmeşul mesajelor din lumea actuală? În Buyology, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfăşurat pe o perioadă de trei ani şi ale cărui costuri s-au ridicat la şapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat minţile a 2000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri şi produse.



Să fie adevărat că sexul vinde? Suntem încă înconjuraţi de publicitate subliminală? Sunt capabile brandurile „cool” să activeze instinctul sexual? Celelalte simţuri ale noastre – mirosul, simţul tactil şi auzul – pot fi stârnite atunci când vedem un produs? Senzaţionalele rezultate obţinute de Lindstrom zdruncină, în mare măsură, opinia tradiţională cu privire la ceea ce ne captează interesul – şi ne determină să cumpărăm.



Din aceeasi categorie

Recenzii pentru Buyology

Momentan, nu exista recenzii.

Trebuie sa fii logat pentru a scrie un review acestui produs

Trebuie sa fii logat pentru a vota acest produs

Autentificare

Creare cont nou

Newsletter