Lista de incadrari

Strategia si tactica stabilirii preturilor: un ghid pentru crestarea profitului

Autor: Thomas T. Nagle , John E. Hogan

Editura: BRANDBUILDERS (2008)

ISBN: 973-1740-09-6

Oras: Bucuresti

Limba: Romana

Incadrare: Economie, marketing si management

Numar de pagini: 464

70.00 Lei
15.22 EUR, 17.04 $
Stoc limitat

Stocul acestui produs este limitat. Este posibil sa se vanda in librarie.

Carduri acceptate

Descriere

Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vånzarilor si scaderea profitabilitatii. Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor. 



In acest context va propunem o lucrare unica in peisajul editorial romanesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor. 



Din aceeasi categorie

Recenzii pentru Strategia si tactica stabilirii preturilor: un ghid pentru crestarea profitului

Momentan, nu exista recenzii.

Trebuie sa fii logat pentru a scrie un review acestui produs

Trebuie sa fii logat pentru a vota acest produs

Autentificare

Creare cont nou

Newsletter