Lista de incadrari
Strategia si tactica stabilirii preturilor: un ghid pentru crestarea profitului
Autor: Thomas T. Nagle , John E. Hogan
Editura: BRANDBUILDERS (2008)
ISBN: 973-1740-09-6
Oras: Bucuresti
Limba: Romana
Incadrare: Economie, marketing si management
Numar de pagini: 464
Traducator: Raluca Andrei
Descriere
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de afaceri actual. Concurenta acerba la nivel global a devenit o realitate de necontestat, iar ciclurile de viata ale produselor continua sa se scurteze. In lumina acestor puternice forte, nu mai este deloc surprinzator faptul ca unele companii se confrunta cu probleme precum erodarea accentuata a preturilor, diminuarea volumului vånzarilor si scaderea profitabilitatii. Niciodata nu s-a simtit mai acut nevoia unor strategii clare si eficiente de stabilire a preturilor.
In acest context va propunem o lucrare unica in peisajul editorial romanesc, un ghid practic adresat managerilor, directorilor de vanzari sau de marketing, administratorilor de firme si tuturor celor interesati de cresterea profitabilitatii, menit sa ii ajute in luarea deciziilor legate de stabilirea preturilor.
Recenzii pentru Strategia si tactica stabilirii preturilor: un ghid pentru crestarea profitului
Momentan, nu exista recenzii.
Trebuie sa fii logat pentru a scrie un review acestui produs