Lista de incadrari

Sun Tzu, strategii de marketing

Autor: Gerald Michaelson

Editura: BRANDBUILDERS (2006)

ISBN: 973-1740-02-7

Oras: Bucuresti

Limba: Romana

Incadrare: Economie, marketing si management

Numar de pagini: 272

Traducator: Raluca Andrei, Renata Nicolescu

41.42 Lei
9.12 EUR, 10.12 $
In stoc
Carduri acceptate

Descriere

Traducere de: Raluca Andrei, Renata Nicolescu

"Principii învingătoare de marketing de la cel mai mare strateg al tuturor timpurilor

Ce îi poate învăţa un geniu militar din vechea Chină pe oamenii de afaceri despre câştigarea războiului de marketing? În lucrarea Sun Tzu: strategii de marketing, autorul bestseller-ului Sun Tzu: arta războiului pentrumanageri, interpretează strategiile clasice de luptă special pentru profesioniştii din marketing ai zilelor noastre. Gerald Michaelson reformulează aceste idei permanent valabile ca fiind «principiile războiului de marketing». Fiecare principiu este ilustrat prin aplicaţii strategice şi practice extrase din cele mai de succes campanii de marketing din întreaga lume. Aceste principii includ:

Organizarea informaţiilor: cum să cunoaşti piaţa mai bine decât pe tine însuţi; • O poziţie sigură: cum să ocupi o poziţie care să nu poată fi depăşită cu uşurinţă de concurenţii tăi; • Surpriza: cum să domini din punct de vedere psihologic şi cum să anihilezi iniţiativele concurenţilor; • Economia forţei: evaluează cu exactitate unde îţi foloseşti resursele; • Structura de comandă: un management bun declanşează puterea resurselor umane; • Simplitatea: chiar şi cele mai simple planuri sunt dificil de executat."


Din aceeasi categorie

Recenzii pentru Sun Tzu, strategii de marketing

Momentan, nu exista recenzii.

Trebuie sa fii logat pentru a scrie un review acestui produs

Trebuie sa fii logat pentru a vota acest produs

Autentificare

Creare cont nou

Newsletter