Lista de incadrari

Sfera publica si imaginea politica

Autor: Claudiu Coman

Editura: C.H. BECK (2010)

ISBN: 973-115-813-6

Oras: Bucuresti

Limba: Romana

Incadrare: Media si comunicare

Numar de pagini: 162

Colectie: Comunicare

22.76 Lei
5.03 EUR, 5.62 $
In stoc
Carduri acceptate

Descriere

Deși crearea imaginii a făcut parte din studiul politicii de foarte mult timp, în ultimii ani aceasta s-a axat pe crearea imaginii profesionale prin intermediul mass-media. Există două teorii majore în crearea imaginii: una subliniază calitățile candidatului, alta subliniază percepțiile asupra alegătorului.


Fiecare dintre aceste două teze reprezintă o sarcină pentru producătorul de imagine. Un punct de vedere mai util este cel care privește imaginea ca o legătură între candidați, profesioniști și votanți. Din moment ce candidații caută anumite roluri și calități stilistice în candidații ideali, prin intermediul mass-media, creatorii de imagine evidențiază calitățile corespunzătoare ale clienților. 


În societatea contemporană opinia publică este în general mediată de mijloacele de comunicare în masă, care cuprind „sfera publică”.


Această arenă este caracterizată de conflictul dintre piață și principiile democratice și rivalitatea dintre interesele politicienilor și mass-media. Opinia „publicului” nu este creată complet deliberat, ci este construită cu ajutorul sistemelor de comunicație, în conflict cu actorii politici, care caută să dețină controlul răspândirii informației și să manipuleze sfera publică.


Din aceeasi categorie

Recenzii pentru Sfera publica si imaginea politica

Momentan, nu exista recenzii.

Trebuie sa fii logat pentru a scrie un review acestui produs

Trebuie sa fii logat pentru a vota acest produs

Autentificare

Creare cont nou

Newsletter