Lista de incadrari

Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii

Autor: Cristina Maria Stoica , Elena Lidia Alexa

Editura: C.H. BECK (2010)

ISBN: 973-115-777-1

Oras: Bucuresti

Limba: Romana

Incadrare: Economie, marketing si management

Numar de pagini: 675

Colectie: Oeconomica

36.90 Lei
8.13 EUR, 8.94 $
In stoc
Carduri acceptate

Descriere

Lucrarea „Cercetări de marketing. Teorie și aplicații”, dedicată cursului „Cercetări de Marketing”, își propune să abordeze o gamă largă de aplicații specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice care pot fi utilizate pentru rezolvarea concretă a tuturor acestor probleme. Se recomandă utilizarea colectiei de programe statistice SPSS precum și a bibliotecilor SLATEC, IMSL și NAG. Aplicațiile sunt astfel concepute încât să răspundă următoarelor aspecte: descrierea noțiunilor de bază cu privire la cercetarea de marketing, alegerea tipului de scală în funcție de datele pe care le avem de prelucrat și de statisticile pe care le utilizăm, studiul noțiunii de populație și eșantion, analiza regresională uni și multivariată. Pentru fixarea și înțelegerea celor prezentate sunt rezolvate numeric  câteva probleme de marketing.



Din aceeasi categorie

Recenzii pentru Cercetari de marketing. Teorie si aplicatii

Momentan, nu exista recenzii.

Trebuie sa fii logat pentru a scrie un review acestui produs

Trebuie sa fii logat pentru a vota acest produs

Autentificare

Creare cont nou

Newsletter