Lista de incadrari

Furculite in loc de cutite. 125 de retete: calea catre o sanatate bazata pe plante

Autor: T. Colin Campbell , Caldwell B. Esselstyn Jr.

Editura: ADEVAR DIVIN (2013)

ISBN: 606-8420-08-0

Oras: Brasov

Limba: Romana

Incadrare: Gastronomie si bauturi

Numar de pagini: 271

Traducator: Cristian Hanu

30.00 Lei
6.68 EUR, 7.31 $
Stoc limitat

Stocul acestui produs este limitat. Este posibil sa se vanda in librarie.

Carduri acceptate

Descriere

Iată principiile care stau la baza dietei alimentare bazată pe produse integrale de origine vegetală, cunoscută şi sub numele de dieta Furculiţe în loc de cuţite:






Mănâncă numai plante– cu cât mai intacte, cu atât mai bine. Şi nu este vorba de orice plante: mănâncă fructe, legume, cereale şi salate integrale şi cât mai puţin procesate. Cu cât consumi plantele în ipostaza lor cea mai naturală, exact aşa cum se găsesc ele în natură, cu atât mai bine.






Evită alimentele foarte procesate. Printre acestea se numără făina albă, zaharurile rafinate şi uleiurile extrase. Aceste alimente derivă din plante, dar au fost golite de majoritatea proprietăţilor nutriţionale pe care le aveau cândva. Deşi unii nutriţionişti recomandă uleiul de măsline, ce sens are să găteşti cu cea mai concentrată formă de grăsime de pe planetă când poţi opta pentru un alt lichid mai dietetic?






Evită conservanţii şi aditivii. Această recomandare este uşor de înţeles pentru toată lumea. De ce ţi-ai încărca dieta cu aceste produse artificiale când ai putea consuma alimentele integrale care nu au nevoie de aditivi pentru a avea un gust delicios?






Elimină produsele lactate din alimentaţie. Produsele lactate cresc riscul de a face boli cronice, iar laptele de vacă este în mod particular asociat cu riscul de a face cancer, diabet de grad 1 (juvenil), scleroză multiplă şi multe alte condiţii medicale.






Nu te mai gândi la carbohidraţi. Aproape toată lumea a auzit de dietele sărace în carbohidraţi, care sunt încă foarte la modă şi astăzi. În realitate, ele nu sunt neapărat sănătoase. Dimpotrivă, carbohidraţii sunt sursa preferată de energie a corpului. De aceea, este important să mâncăm alimente bogate în carbohidraţi. Ce-i drept, este la fel de important să alegem tipurile corecte de alimente bogate în carbohidraţi. De pildă, fructele de mango, broccoli şi produsele de patiserie sunt la fel de bogate în carbohidraţi, dar primele două sunt infinit mai bune pentru sănătate decât cele din urmă.






Din aceeasi categorie

Recenzii pentru Furculite in loc de cutite. 125 de retete: calea catre o sanatate bazata pe plante

Momentan, nu exista recenzii.

Trebuie sa fii logat pentru a scrie un review acestui produs

Trebuie sa fii logat pentru a vota acest produs

Autentificare

Creare cont nou

Newsletter