Lista de incadrari

Strategia oceanului albastru. Cum sa creezi un spatiu de piata necontestat si sa faci concurenta irelevanta

Autor: W. Chan Kim , Renee Mauborgne

Editura: PUBLICA (2015)

ISBN: 606-722-167-1

Oras: Bucuresti

Limba: Romana

Incadrare: Economie, marketing si management

Numar de pagini: 368

Traducator: Dan Balanescu

47.20 Lei
10.29 EUR, 12.04 $
Stoc limitat

Stocul acestui produs este limitat. Este posibil sa se vanda in librarie.

Carduri acceptate

Descriere

Strategia oceanului albastru argumentează că o concurență pe viață și pe moarte nu duce decât la un ocean roșu însângerat, în care rivalii se luptă pentru un profit în scădere. Bazat pe o analiză a 150 de mișcări strategice (acoperind peste 100 de ani și 30 de ramuri industriale), autorii demonstrează că succesul durabil vine nu din înfruntarea concurenților, ci din crearea de „oceane albastre" – noi spații de piață nevalorificate, pregătite pentru creștere. Strategia oceanului albastru prezintă o abordare sistematică prin care concurența devine irelevantă și schițează principiile și instrumentele pe care orice organizație le poate utiliza pentru a crea și a capta propriile oceane albastre.



Din aceeasi categorie

Recenzii pentru Strategia oceanului albastru. Cum sa creezi un spatiu de piata necontestat si sa faci concurenta irelevanta

Momentan, nu exista recenzii.

Trebuie sa fii logat pentru a scrie un review acestui produs

Trebuie sa fii logat pentru a vota acest produs

Autentificare

Creare cont nou

Newsletter