Lista de incadrari

Bazele marketingului

Autor: Mihaela Funaru

Editura: C.H. BECK (2013)

ISBN: 606-18-0170-1

Oras: Bucuresti

Limba: Romana

Incadrare: Economie, marketing si management

Numar de pagini: 159

Colectie: Oeconomica

19.90 Lei
4.38 EUR, 4.82 $
Stoc limitat

Stocul acestui produs este limitat. Este posibil sa se vanda in librarie.

Carduri acceptate

Descriere

Această carte reprezintă, mai degrabă, un ghid de marketing, cu importanță atât teoretică, cât și practică. Ea urmărește toate elementele esențiale pe care un începător în domeniul studiului marketingului trebuie să le cunoască, pentru ca apoi să le poată aplica foarte ușor în domeniul său de interes.



Lucrarea se adresează în principal studenților, dar și oamenilor de afaceri și managerilor - tuturor celor interesați în dezvoltarea unei afaceri de succes, având la bază un suport științific.



Din aceeasi categorie

Recenzii pentru Bazele marketingului

Momentan, nu exista recenzii.

Trebuie sa fii logat pentru a scrie un review acestui produs

Trebuie sa fii logat pentru a vota acest produs

Autentificare

Creare cont nou

Newsletter