Ce stiu cei mai buni absolventi de MBA

Ce stiu cei mai buni absolventi de MBA
  • Ce stiu cei mai buni absolventi de MBA
Ce stiu cei mai buni absolventi de MBA de la METEOR PRESS
Editură METEOR PRESS
ISBN 973-728-583-6
Număr de pagini 320
Limba Romana
Traducator Ciprian Bujor
Anul apariției 2012

Plata cu cardul

Adaugă o recenzie

26,97 lei
Indisponibil
  Fidelizare

la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse

  Card cultural

Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.

  Livrare oriunde

Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.

  Stoc permanent

Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.

Descriere

Beneficiati de cunostintele si aptitudinile dobandite in cele mai bune programe de MBA actuale – fara a intra intr-o sala de curs.



Ce stiu cei mai buni absolventi de MBA cuprinde strategiile, tehnicile si ideile de ultima generatie care se predau in cadrul actualelor programe de MBA de varf. Profesor la Universitatea California, Peter Navarro a facut echipa cu mai mult de zece dintre colegii sai – incluzandu-i pe Stephen A. Ross de la MIT Sloan School, Daniel Spulber de la Northwestern’s Kellogg School si Charles P. Bonini de la Stanford University’s Graduate School of Business – pentru a va oferi cele mai importante cunostinte, mijloace si concepte care pana acum puteau fi obtinute numai prin absolvirea unui MBA. Aceasta carte cuprinzatoare – informativa si angajanta – acopera in esenta fiecare subiect predat in cadrul unui program intensiv de MBA, incluzand:



Imaginea de ansamblu: o privire generala asupra unui curriculum de MBA; Strategia manageriala: cinci pasi catre o analiza strategica de succes; Macroeconomia si strategia de afaceri bine programata; Marketingul strategic: crearea de valoare pentru client; Operatiunile si managementul activitatii; Contabilitatea financiara; Contabilitatea manageriala; Finantele corporatiste: intrebarile importante si conceptele-cheie; Comportamentul organizational; Statisticile, analiza deciziilor si modele; Microeconomia pentru manageri.



Din aceeaşi categorie

Cărți de același autor

Comentarii (0)
SAG: 366646