Home

Lista de incadrari

E-books

Ghid esential de promovare

Autor: Alexandra Zbuchea , Florina Pinzaru , Cristina Galalae

Editura: TRITONIC (2009)

ISBN: 606-92275-3-4

Oras: Bucuresti

Limba: Romana

Incadrare: Media si comunicare

Numar de pagini: 394

Colectie: Comunicare/Media

40.00 Lei
9.35 EUR, 10.41 $
Stoc indisponibil momentan

Momentan stocul este 0.

Descriere




Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor – branding-ul personal).




Asa cum istoria confirma, exista o legatura directa intre gradul de evolutie si complexitate a unei culturi si interesul manifestat pentru activitatile de promovare ale valorilor acesteia. Principiul este cu atat mai acut in cazul domeniului economic: o economie sofisticata este caracterizata de activitati de promovare la fel de sofisticate, determinate de preeminenta valorilor simbolice. Nevoia de integrare a condus treptat si la nivelarea diferentelor dintre activitatile de marketing si cele de comunicare. In acest moment cele doua domenii se intrepatrund, vorbindu-se mai degraba de industria de marcom, decat despre doua segmente diferite (industria de marketing si cea de comunicare). 




In acest context cunoasterea fenomenului promotional in ansamblu, precum si a tehnicilor asociate acestuia, reprezinta o conditie sine qua non a dezvoltarii de campanii promotionale eficiente.





Din aceeasi categorie

Recenzii

Momentan, nu exista recenzii.

Trebuie sa fii logat pentru a scrie un review acestui produs

Trebuie sa fii logat pentru a vota acest produs

Autentificare

Creare cont nou

Card de fidelitate

Newsletter