10 pacate capitale de marketing: semne si solutii
10 pacate capitale de marketing: semne si solutii de la CODECS
Autor
Philip Kotler
Editură
CODECS
ISBN
973-8060-70-2
Număr de pagini
158
Limba
Romana
Traducator
Smaranda Nistor
Anul apariției
2004
Categorie
Economie, marketing si management
29,00 lei
Ultimul exemplar
Fidelizare
la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse
Card cultural
Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.
Livrare oriunde
Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.
Stoc permanent
Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.
Descriere
In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care esueaza pordusele nou lansate pe piata este de-a dreptul dezastruoasa! De ce? Philip Kotler identifica cele mai mari zece greseli comise pana in practica de marketing, greseli pe care le numeste pacate capitale.
Fiecare pacat capital de marketing este comentat in cate un capitol, alaturi de simptomele pe care le produce companiei si de cateva sugestii care s-ar putea dovedi solutii salvatoare. Philip Kotler nu ofera retete rapide, ci remedii bine gandite, cu efect durabil.