New media. Rolul new media in campania electorala prezidentiala din 2009
New media. Rolul new media in campania electorala prezidentiala din 2009 de la INSTITUTUL EUROPEAN
Autor
Ionela Carmen Bosoteanu
Editură
INSTITUTUL EUROPEAN
ISBN
973-611-856-2
Număr de pagini
258
Limba
Romana
Anul apariției
2012
Colecție
Academica
Categorie
Politologie
40,46 lei
Stoc limitat
Fidelizare
la fiecare comandă acumulezi puncte pe care le poți folosi pentru a cumpăra alte produse
Card cultural
Poți plăti cărțile din librărie cu cardul tău cultural.
Livrare oriunde
Livrăm produsele noastre oriunde în lume, iar în București, în 24 de ore.
Stoc permanent
Librăria Eminescu are peste 25000 de produse în stoc.
Descriere
„(...) New media. Rolul new media in campania electorala prezidentiala din 2009 este o continuare fireasca a lucrarilor care abordeaza comunicarea electorala online publicate pana acum in Romania si semnate de Dorina Gutu, Sorin Tudor, Tudor Salcudeanu si Bradut-Alexandru Ulmanu. Ionela Carmen Bosoteanu ne spune (...) povestea candidatilor prezidentiali care s-au angajat in 2009 in campania online, a acelor politicieni care au inteles schimbarile profunde produse de internet si care au investit timp si resurse in platformele online de comunicare. Ionela Bosoteanu spune, in acelasi timp, si povestea new media care a mutat electoratul din fata televizoarelor pe retele sociale." Antonio Momoc