Pentru comenzile de peste
150 LEI
livrarea este GRATUITĂ.

Gratuitatea este valabilă pentru comenzile trimise prin Poşta Română în toată ţara şi pentru comenzile din Bucureşti (atât poştă, cât şi curier propriu).

RECOMANDĂRI

Copoiul din Cardiff Copoiul din Cardiff
Lucian Ciuchita
22 LEI
 
Intamplari dintr-o viata Intamplari dintr-o viata
Sylvie Germain
19.9 LEI
 
Misterul numelui tau Misterul numelui tau
Clara Sanchez
34.99 LEI
 
Samanism in Siberia - Traditii, ceremonii si ritualuri arhaice Samanism in Siberia - Traditii, ceremonii si ritualuri arhaice
Maria A. Czaplicka
29 LEI
 
PROMOTII VALABILE PANA LA 30.11.2014

Avem placerea sa va anuntam prelungirea pana la 30.11.2014 a Promotiei 2+1 pentru toate cartile de la Editura Rao si de la Editura Nemira. Cumperi doua carti de la Editura Rao sau doua carti de la Editura Nemira si primesti una cadou. Cartea cadou va fi cea cu pretul cel mai mic dintre cele 3 carti alese de la fiecare editura. Promotiile sunt valabile atat pentru cartile achizitionate din librarie, cat si pentru cele comandate online. Va dorim lectura placuta!

google |  del.icio.us |  digg  

Alexandra ZbucheaFlorina PinzaruCristina Galalae  :  Ghid esential de promovare


Editura: TRITONIC ( 2009 )

Colecţie: Comunicare/Media

ISBN: 606-92275-3-4

Oraş: Bucuresti

Limba: Romana

Īncadrare: Media si comunicare

Număr de pagini: 394

Preţ: 40 Lei ( 9.53 EUR, 12 USD )

Stoc aproximativ: 1





Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor – branding-ul personal).




Asa cum istoria confirma, exista o legatura directa intre gradul de evolutie si complexitate a unei culturi si interesul manifestat pentru activitatile de promovare ale valorilor acesteia. Principiul este cu atat mai acut in cazul domeniului economic: o economie sofisticata este caracterizata de activitati de promovare la fel de sofisticate, determinate de preeminenta valorilor simbolice. Nevoia de integrare a condus treptat si la nivelarea diferentelor dintre activitatile de marketing si cele de comunicare. In acest moment cele doua domenii se intrepatrund, vorbindu-se mai degraba de industria de marcom, decat despre doua segmente diferite (industria de marketing si cea de comunicare). 




In acest context cunoasterea fenomenului promotional in ansamblu, precum si a tehnicilor asociate acestuia, reprezinta o conditie sine qua non a dezvoltarii de campanii promotionale eficiente.







TE ASTEPTAM IN LIBRARIE! - EDITIA 2014

În perioada 01.08. - 01.11.2014 Librăria Mihai Eminescu participă la Campania „TE AŞTEPTĂM ÎN LIBRĂRIE!” ediţia 2014 organizată de Editura HERALD. Astfel, puteţi beneficia de reduceri de 20% la 40 de titluri de succes ale editurii. Pentru a participa la tombola „Explorează! Cărţile te orientează!” trebuie să achiziţionaţi cartea (cărţile) din librărie şi să anexaţi bonul fiscal la talonul de participare.
Vă aşteptăm cu drag!

INFO

Īn acest moment pe site se află 27213 cărţi, de la 2189 edituri, cu 37202 autori. Cel mai simplu mod de a găsi o carte este să folosiţi formularul de căutare de mai sus: introduceţi numele cărţii şi apăsaţi butonul "Caută". Căutarea este similară pentru edituri şi autori. Lāngă formularul de căutare se găseşte o legătură pentru căutarea avansata, utilă dacă doriţi să căutaţi o carte după mai mulţi parametri simultan: denumire, autor, preţ, ISBN.

Livrăm cărţi în
ţările UE, Norvegia,
Israel, SUA, Canada
şi în Republica
Moldova.


W. Somerset Maugham Portret de autor

Romancier, dramatug şi autor de proză scurtă, W. Somerset Maugham, unul dintre cei mai cunoscuţi scriitori britanici ai secolului XX, s-a născut la Paris în 1874. La vârsta de 10 ani, rămas orfan, Maugham este nevoit să se întoarcă în Anglia. Studiază literatura şi filozofia la Universitatea din Heidelberg, apoi medicina la Londra.


( mai departe )

Protecţia consumatorilor - A.N.P.C.
Copyright 2012 SC Bibliostar SRL    Web Developer: Liviu Vasile