Pentru comenzile de peste
150 LEI
livrarea este GRATUITĂ.

Gratuitatea este valabilă pentru comenzile trimise prin Poşta Română în toată ţara şi pentru comenzile din Bucureşti (atât poştă, cât şi curier propriu).

PROMOTIE 2+1 CADOU LA CARTILE AGATHEI CHRISTIE DE LA EDITURA RAO

Promotia 2+1 cadou la cartile Agathei Christie de la Editura Rao este din nou oferita de libraria noastra pana la data de 31.01.2015. Cumperi doua carti de Agatha Christie de la Editura Rao si primesti una cadou. Cartea cadou va fi cea cu pretul cel mai mic dintre cele 3 alese.
Promotia este valabila atat pentru cartile achizitionate din librarie, cat si pentru cele comandate online.
Va dorim lectura placuta!

google |  del.icio.us |  digg  

Alexandra ZbucheaFlorina PinzaruCristina Galalae  :  Ghid esential de promovare


Editura: TRITONIC ( 2009 )

Colecţie: Comunicare/Media

ISBN: 606-92275-3-4

Oraş: Bucuresti

Limba: Romana

Īncadrare: Media si comunicare

Număr de pagini: 394

Preţ: 40 Lei ( 9.48 EUR, 10.75 USD )

Stoc aproximativ: 1





Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor – branding-ul personal).




Asa cum istoria confirma, exista o legatura directa intre gradul de evolutie si complexitate a unei culturi si interesul manifestat pentru activitatile de promovare ale valorilor acesteia. Principiul este cu atat mai acut in cazul domeniului economic: o economie sofisticata este caracterizata de activitati de promovare la fel de sofisticate, determinate de preeminenta valorilor simbolice. Nevoia de integrare a condus treptat si la nivelarea diferentelor dintre activitatile de marketing si cele de comunicare. In acest moment cele doua domenii se intrepatrund, vorbindu-se mai degraba de industria de marcom, decat despre doua segmente diferite (industria de marketing si cea de comunicare). 




In acest context cunoasterea fenomenului promotional in ansamblu, precum si a tehnicilor asociate acestuia, reprezinta o conditie sine qua non a dezvoltarii de campanii promotionale eficiente.









Lev Nikolaevich Tolstoi Portret de autor

Lev Nikolaevici Tolstoi (1828 - 1910) - celebru scriitor rus, autorul unei opere în care individualul şi naţionalul capătă dimensiuni universale. Începând cu trilogia autobiografică scrisă în perioada 1852-1857 şi alcătuită din romanele Copilăria, Adolescenţa şi Tinereţea, sondarea "fluidităţii" universului interior şi a temeiurilor morale ale omului a devenit principala temă a operelor sale. În nuvela Cazacii (1863), eroul, un tânăr aristocrat, redescoperă bucuria comunicării cu natura, viaţa firească şi integră a omului simplu.



( mai departe )

Protecţia consumatorilor - A.N.P.C.
Copyright 2012 SC Bibliostar SRL    Web Developer: Liviu Vasile