Pentru comenzile de peste
150 LEI
livrarea este GRATUITĂ.

Gratuitatea este valabilă pentru comenzile trimise prin Poşta Română în toată ţara şi pentru comenzile din Bucureşti (atât poştă, cât şi curier propriu).

RECOMANDĂRI

Confesiunile unui asasin economic Confesiunile unui asasin economic
John Perkins
39.9 LEI
 
Diogene pe creste si prin poieni Diogene pe creste si prin poieni
Puiu Stoiculescu
25 LEI
 
Gazele de sist si fracturarea hidraulica: intre mit si realitate Gazele de sist si fracturarea hidraulica: intre mit si realitate
Constantin Cranganu
34.95 LEI
 
Putin - Biografia interzisa Putin - Biografia interzisa
Stanislav Belkovski
29.9 LEI
 
PROMOTIE 2+1 CADOU LA TOATE CARTILE DE LA EDITURA TREI, LIFESTYLE SI PANDORA M

Cumperi doua carti de la Editura Trei, Lifestyle sau Pandora M si primesti una cadou. Cartea cadou va fi cea cu pretul cel mai mic dintre cele 3 alese.
Promotia este valabila in perioada 15.09.2014 - 31.10.2014, atat pentru cartile achizitionate din librarie, cat si pentru cele comandate online.
Va dorim lectura placuta!

PROMOTII VALABILE PANA LA 31.10.2014

Promotia 2+1 de la Editura Rao se extinde pentru toate cartile. Promotia 2+1 pentru toate cartile de la Editura Nemira continua. Cele 2 promotii sunt valabile pana la 31.10.2014. Cumperi doua carti de la Editura Rao sau doua carti de la Editura Nemira si primesti una cadou. Cartea cadou va fi cea cu pretul cel mai mic dintre cele 3 carti alese de la fiecare editura. Promotiile sunt valabile atat pentru cartile achizitionate din librarie, cat si pentru cele comandate online. Va dorim lectura placuta!

google |  del.icio.us |  digg  

Alexandra ZbucheaFlorina PinzaruCristina Galalae  :  Ghid esential de promovare


Editura: TRITONIC ( 2009 )

Colecţie: Comunicare/Media

ISBN: 606-92275-3-4

Oraş: Bucuresti

Limba: Romana

Īncadrare: Media si comunicare

Număr de pagini: 394

Preţ: 40 Lei ( 9.52 EUR, 12.04 USD )

Stoc aproximativ: 1





Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor – branding-ul personal).




Asa cum istoria confirma, exista o legatura directa intre gradul de evolutie si complexitate a unei culturi si interesul manifestat pentru activitatile de promovare ale valorilor acesteia. Principiul este cu atat mai acut in cazul domeniului economic: o economie sofisticata este caracterizata de activitati de promovare la fel de sofisticate, determinate de preeminenta valorilor simbolice. Nevoia de integrare a condus treptat si la nivelarea diferentelor dintre activitatile de marketing si cele de comunicare. In acest moment cele doua domenii se intrepatrund, vorbindu-se mai degraba de industria de marcom, decat despre doua segmente diferite (industria de marketing si cea de comunicare). 




In acest context cunoasterea fenomenului promotional in ansamblu, precum si a tehnicilor asociate acestuia, reprezinta o conditie sine qua non a dezvoltarii de campanii promotionale eficiente.







TE ASTEPTAM IN LIBRARIE! - EDITIA 2014

În perioada 01.08. - 01.11.2014 Librăria Mihai Eminescu participă la Campania „TE AŞTEPTĂM ÎN LIBRĂRIE!” ediţia 2014 organizată de Editura HERALD. Astfel, puteţi beneficia de reduceri de 20% la 40 de titluri de succes ale editurii. Pentru a participa la tombola „Explorează! Cărţile te orientează!” trebuie să achiziţionaţi cartea (cărţile) din librărie şi să anexaţi bonul fiscal la talonul de participare.
Vă aşteptăm cu drag!

INFO

Īn acest moment pe site se află 27044 cărţi, de la 2185 edituri, cu 37101 autori. Cel mai simplu mod de a găsi o carte este să folosiţi formularul de căutare de mai sus: introduceţi numele cărţii şi apăsaţi butonul "Caută". Căutarea este similară pentru edituri şi autori. Lāngă formularul de căutare se găseşte o legătură pentru căutarea avansata, utilă dacă doriţi să căutaţi o carte după mai mulţi parametri simultan: denumire, autor, preţ, ISBN.

Livrăm cărţi în
ţările UE, Norvegia,
Israel, SUA, Canada
şi în Republica
Moldova.


Kurt Vonnegut Portret de autor

Kurt Vonnegut s-a născut la 11 noiembrie 1922 în Indianapolis, într-o familie de origine germană. Studiază la Cornell University, Carnegie Institute şi University of Chicago. În 1942 se înrolează în armata Statelor Unite. În 1944, în urma bătăliei de la Bulge, este luat prizonier de război la Dresda, unde, peste mai puţin de două luni, va fi martor al teribilului bombardament asupra oraşului din februarie 1945. Este decorat cu "Inima purpurie", una dintre cele mai înalte distincţii militare americane. În 1946 lucrează ca reporter la agenţia de ştiri din Chicago, iar între 1947 şi 1950 se ocupă de relaţii publice la compania General Electric. În 1950 îşi publică prima povestire, iar în anul următor se mută în Provincetown, statul Massachusetts, dedicându-se exclusiv scrisului.

( mai departe )

Protecţia consumatorilor - A.N.P.C.
Copyright 2012 SC Bibliostar SRL    Web Developer: Liviu Vasile