Pentru comenzile de peste
150 LEI
livrarea este GRATUITĂ.

Gratuitatea este valabilă pentru comenzile trimise prin Poşta Română în toată ţara şi pentru comenzile din Bucureşti (atât poştă, cât şi curier propriu).

RECOMANDĂRI

Arta de a gandi limpede Arta de a gandi limpede
Rolf Dobelli
44.9 LEI
 
Iubesc sa fiu femeie. Ghidul femeii de nota 10 Iubesc sa fiu femeie. Ghidul femeii de nota 10
Heidi Hoka
26.9 LEI
 
Postul negru. O noua terapie Postul negru. O noua terapie
Thierry de Lestrade
29 LEI
 
Religia dacilor Religia dacilor
Dan Oltean
156 LEI
 
PROMOTII LUNA MARTIE

Luna martie vine cu noi promotii. Promotia 2+1 gratis se aplica pentru toate cartile de la Editura Litera si Editura Rao pe toata durata lunii martie. Cartea gratis este cea cu pretul cel mai mic dintre cele trei carti alese. Promotia este valabila atat pentru cartile cumparate din librarie cat si pentru cele comandate online. Reducerea de 20% pentru toate cartile de la Editurile Corint, Corint Educational, Corint Junior si Leda se prelungeste si in luna martie. Promotia este valabila doar pentru cartile cumparate din librarie. Va dorim lectura placuta!

google |  del.icio.us |  digg  

Alexandra ZbucheaFlorina PinzaruCristina Galalae  :  Ghid esential de promovare


Editura: TRITONIC ( 2009 )

Colecţie: Comunicare/Media

ISBN: 606-92275-3-4

Oraş: Bucuresti

Limba: Romana

Īncadrare: Media si comunicare

Număr de pagini: 394

Preţ: 40 Lei ( 9.45 EUR, 10.55 USD )

Stoc aproximativ: 1





Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor – branding-ul personal).




Asa cum istoria confirma, exista o legatura directa intre gradul de evolutie si complexitate a unei culturi si interesul manifestat pentru activitatile de promovare ale valorilor acesteia. Principiul este cu atat mai acut in cazul domeniului economic: o economie sofisticata este caracterizata de activitati de promovare la fel de sofisticate, determinate de preeminenta valorilor simbolice. Nevoia de integrare a condus treptat si la nivelarea diferentelor dintre activitatile de marketing si cele de comunicare. In acest moment cele doua domenii se intrepatrund, vorbindu-se mai degraba de industria de marcom, decat despre doua segmente diferite (industria de marketing si cea de comunicare). 




In acest context cunoasterea fenomenului promotional in ansamblu, precum si a tehnicilor asociate acestuia, reprezinta o conditie sine qua non a dezvoltarii de campanii promotionale eficiente.







LANSARE DE CARTE

Libraria Mihai Eminescu si Editura Corint va invita vineri, 6 martie 2015, ora 14.00 la evenimentul de lansare a cartii In cautarea victimelor comunismului. Povestea lui Marius Oprea de Guido Barella. Vor lua cuvantul: Marius Oprea, Lucia Hossu-Longin, Emil Constantinescu si Zoe Petre.
Va asteptam cu drag!



Umberto Eco Portret de autor

Umbero Eco (n. 1932) - scriitor italian contemporan, autor de romane, eseuri, tratate academice şi cărţi pentru copii. Profesor de semiotică la câteva dintre cele mai celebre universităţi europene şi americane, Umberto Eco a abordat din această perspectivă aspectele cruciale ale culturii zilelor noastre. Prin opera sa academică, Eco este socotit unul dintre cei mai de seamă gânditori contemporani, iar eseurile sale, scrise cu un umor şi o ironie nestăvilite, sunt adevărate modele ale genului.


( mai departe )

Protecţia consumatorilor - A.N.P.C.
Copyright 2012 SC Bibliostar SRL    Web Developer: Liviu Vasile