Pentru comenzile de peste
150 LEI
livrarea este GRATUITĂ.

Gratuitatea este valabilă pentru comenzile trimise prin Poşta Română în toată ţara şi pentru comenzile din Bucureşti (atât poştă, cât şi curier propriu).

RECOMANDĂRI

Confesiunea si viziunea unui om al Terrei Confesiunea si viziunea unui om al Terrei
Aurel Constantinescu-Severin
32 LEI
 
Cum am cucerit viata Cum am cucerit viata
Petre Georgescu-Delafras
30 LEI
 
Sa radem cu Nea Marin Sa radem cu Nea Marin
Amza Pellea
39.9 LEI
 
Urmarit Urmarit
Lee Child
49 LEI
 

google |  del.icio.us |  digg  

Alexandra ZbucheaFlorina PinzaruCristina Galalae  :  Ghid esential de promovare


Editura: TRITONIC ( 2009 )

Colecţie: Comunicare/Media

ISBN: 606-92275-3-4

Oraş: Bucuresti

Limba: Romana

Īncadrare: Media si comunicare

Număr de pagini: 394

Preţ: 40 Lei ( 9.48 EUR, 11.8 USD )

Stoc aproximativ: 1





Promovarea a devenit un concept tot mai prezent in agenda publica a ultimilor ani. Avem in vedere atat nivelul macro (branding-ul de tara) cat si nivelul micro (al organizatiilor sau chiar al indivizilor – branding-ul personal).




Asa cum istoria confirma, exista o legatura directa intre gradul de evolutie si complexitate a unei culturi si interesul manifestat pentru activitatile de promovare ale valorilor acesteia. Principiul este cu atat mai acut in cazul domeniului economic: o economie sofisticata este caracterizata de activitati de promovare la fel de sofisticate, determinate de preeminenta valorilor simbolice. Nevoia de integrare a condus treptat si la nivelarea diferentelor dintre activitatile de marketing si cele de comunicare. In acest moment cele doua domenii se intrepatrund, vorbindu-se mai degraba de industria de marcom, decat despre doua segmente diferite (industria de marketing si cea de comunicare). 




In acest context cunoasterea fenomenului promotional in ansamblu, precum si a tehnicilor asociate acestuia, reprezinta o conditie sine qua non a dezvoltarii de campanii promotionale eficiente.







PROMOTIE 2+1 PENTRU TOATE CARTILE DE LA EDITURA RAO

Avem placerea sa va anuntam prelungirea pana la 30.11.2014 a Promotiei 2+1 pentru toate cartile de la Editura Rao. Cumperi doua carti de la Editura Rao primesti una cadou. Cartea cadou va fi cea cu pretul cel mai mic dintre cele 3 carti alese. Promotia este valabila atat pentru cartile achizitionate din librarie, cat si pentru cele comandate online. Va dorim lectura placuta!

INFO

Īn acest moment pe site se află 27847 cărţi, de la 2197 edituri, cu 37346 autori. Cel mai simplu mod de a găsi o carte este să folosiţi formularul de căutare de mai sus: introduceţi numele cărţii şi apăsaţi butonul "Caută". Căutarea este similară pentru edituri şi autori. Lāngă formularul de căutare se găseşte o legătură pentru căutarea avansata, utilă dacă doriţi să căutaţi o carte după mai mulţi parametri simultan: denumire, autor, preţ, ISBN.

Livrăm cărţi în
ţările UE, Norvegia,
Israel, SUA, Canada
şi în Republica
Moldova.


Umberto Eco Portret de autor

Umbero Eco (n. 1932) - scriitor italian contemporan, autor de romane, eseuri, tratate academice şi cărţi pentru copii. Profesor de semiotică la câteva dintre cele mai celebre universităţi europene şi americane, Umberto Eco a abordat din această perspectivă aspectele cruciale ale culturii zilelor noastre. Prin opera sa academică, Eco este socotit unul dintre cei mai de seamă gânditori contemporani, iar eseurile sale, scrise cu un umor şi o ironie nestăvilite, sunt adevărate modele ale genului.


( mai departe )

Protecţia consumatorilor - A.N.P.C.
Copyright 2012 SC Bibliostar SRL    Web Developer: Liviu Vasile